Labels

crafts (18) crochet (6) Easter (4) felt (5) glass (1) recycle (2) sewing (8) tutorial (3) wire (4)

11/09/2010

... Cat Team Bag

Već dugo planiram sašiti torbu, onako jednu baš za mene. Na jednoj od mojih seansi (meni to stvarno dođe bit relaksacija) pretraživanja ideja, naišla sam na ovu sliku: “I’m a cat person”.
 
Moja prva misao je bila, pa, to sam ja. I tako je krenulo. Kopirala sam sliku, prilagodila veličinu i tako napravila kroj za mačku i slova. Izrezati filc je onda bilo lakši dio posla. Uslijedilo je puno, al stvarno puno, ručnog šivanja. Cijelu aplikaciju sam, šav po šav, napravila rukom. Možda se i moglo mašinom, ali nisam se usudila ovaj put.

Za kroj torbe koristila sam jednu staru čija mi veličina odgovara. I konačno uključila šivaću mašinu.Evo rezultata:







 
 Budući da je ovo bila moja prva torba, izmučila sam se sa podstavom, parala sve nekoliko puta, ali mislim da je vrijedilo. :)

4 comments:

  1. hihihi I love cats! :) This is so cute! :)

    ReplyDelete
  2. Wow that's awesome! I've been obsessed with sock animals lately, and I made a cute sock kitty for my niece. She loved it!

    ReplyDelete
  3. so cute and I don't even love cats!

    ReplyDelete
  4. Zaista sve pohvale na prvom uratku, kakve li će tek biti sljedeće kad je prva ovako lijepa:))

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...