Labels

crafts (18) crochet (6) Easter (4) felt (5) glass (1) recycle (2) sewing (8) tutorial (3) wire (4)

11/16/2010

... prenamjena majice

Imala sam ljetni topić koji je (ne znam kako) odjednom postao prekratak (ili se ja možda više ne osjećam ugodno sa trbuhom vani?!). I imam nećaka koji je u fazi istraživanja pa se uprlja/smokri/pokida svakih par sati. Tako je ovaj projekt bio rješenje oba problema. Za kroj sam koristila njegove hlače (po principu prisloni i reži), malu aplikaciju od filca sam našila rukom, i to je to. Defintivno nisu kao hlače koje možete kupiti po dućanima, ali za trčanje po plaži i prljanje su upravo savršene.
 Još uvijek na hrpi imam dva slična topića, ali jedan je stvarno roza (ne mogu vjerovati da sam ikad nosila nešto takvo!!!), pa oni čekaju nećakinju ili neki drugi stvarno girly projekt.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...