Labels

crafts (18) crochet (6) Easter (4) felt (5) glass (1) recycle (2) sewing (8) tutorial (3) wire (4)

10/12/2010

...Crochet Wire

Željela sam napraviti narukvicu koja bi mi išla uz nekoliko različitih stvari, ali je izbor boje stalno bio problem. Krenula sam samo sa žicom, vođena idejom da ona nekako pristaje uz sve, ali mi je boja vrpce na slici bila neodoljiva pa sam (neplanirano) narukvici dodala utore za vrpce. Vrpca se jako jednostavno mijenja pa je narukvica baš nosiva.

Napravljena je od nešto žice za nakit što sam imala kod kuće. Kukičanje žice je nezgodan dio, od kojeg u pravilu uvijek dobijem žuljeve, ali pleteni nakit mi je baš lijep a ne trebam znati ništa više od kukičanja vune. Jedino se premišljam bi li možda bila bolja da sam radila sa tanjom žicom... Ali u nedostatku materijala i ova je dobro poslužila.


I kad sam ju završila, i stavila na svoju ruku učinila mi se nekako masivnom za mene, ali baš savršenom za moju sestru. I was sooooo right. Sviđa joj se! :) Nadam se i vama.

2 comments:

  1. This is very pretty! I love the idea of crocheting with wire, but I haven't tried it yet. Thanks for sharing!

    http://im-in-the-loop.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. So unique and pretty. Thank you for sharing!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...