Labels

crafts (18) crochet (6) Easter (4) felt (5) glass (1) recycle (2) sewing (8) tutorial (3) wire (4)

10/13/2010

...Krokodil

Prije nekog vremena naišla sam na famozni tutorijal na we wilsons blog i dodala ga (na predugu) to-do listu, to sam jednostavno morala probati. Problem je što sam totalni početnik u švanju u postavljanje patenta bio je pravi test za živce (tako dobar da od onda se nisam usudila ponovno probati!!!).  Ali, kad je moj nećak (moja najslađa inspiracija) naučio pjesmu o krokodilu, Kukunki, Taranti i Juju (znate već...), jednostavno sam morala probati.



 Nisam koristila kroj sa bloga već sam ga nacrtala i za svaki slučaj koristila sam neke stare hlače i vatu za punjenje, čak je i patent sa nekih umirovljenih hlača. Tako da je ispao kao projekt recikliranja, a zapravo je to bilo osiguranje od mojih krojačkih (ne)sposobnosti. Iako sam potrošila puno, previše živaca na patent, poprilično sam zadovoljna s rezultatom. :)

2 comments:

  1. It turned out really cute! I understand the zipper nerves, I have been sewing for years and never have put a zipper in yet! eek!

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...