Labels

crafts (18) crochet (6) Easter (4) felt (5) glass (1) recycle (2) sewing (8) tutorial (3) wire (4)

10/19/2010

... dobrodošlica bebi

"A new baby is like the beginning of all things-wonder, hope, a dream of possibilities."   Eda J. Le Shan

Moja draga prijateljica je nedavno rodila predivnog dečkića, kojem smo se dugo nadali. Iako sada živimo jako daleko, to je bio i više nego dobar razlog da se zaputimo za Zagreb poželiti dobrodošlicu novom članu ekipe. Naravno, ne bi bilo u redu doći na upoznavanje praznih ruku, pa smo obišli puno dječjih dućana, vidjeli puno preslatkih stvari ali ja i dalje nisam bila sasvim zadovoljna jer sam željela da poklon bude nešto osobno posebno, posvećeno njemu i njegovim roditeljima. Pa sam napravila ovo:


Budući da nemam pojma crtati, prilagodila sam sliku iz neke bojanke, kupila stakleni okvir i boje za staklo, i prionula poslu. Vlak je, zbog ponosnog novog tate, bio jedini mogući izbor, prepun dobrih želja. Nadam se da će ih podsjećati na nas sad kad smo daleko... I potaknuti na put na jug. :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...