Labels

crafts (18) crochet (6) Easter (4) felt (5) glass (1) recycle (2) sewing (8) tutorial (3) wire (4)

10/27/2010

... Funny Chicken

Ovo je bio jedan od mojih prvih projekata na šivaćoj mašini. Napravila sam ga za nećaka (jesam li spomenula da je naučio moje ime, yeeeeah) od raznih ostataka koje vrijedno skupljam, "za vježbu". Nije ispalo ni blizu onome što sam ja htjela, ima poprilično puno malih dijelova čije spajanje je svakako nadmašilo moje skromne krojačke spospobnosti. E da, kroj je iz Burde 03/95 (čini li se samo meni da su krojevi u starim novinama bolji?).




Čvršća tkanina za krila, i za glavu bi bila bolja, ali htjela sam isprobat kroj, pa je valjda ok za prvog u kokošinjcu. :) Iako, zbog poprilično kompliciranog kroja nisam sigurna da ću uskoro radit novog.

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...