Labels

crafts (18) crochet (6) Easter (4) felt (5) glass (1) recycle (2) sewing (8) tutorial (3) wire (4)

10/14/2010

... uspomene na ljeto

Pronašla sam ovaj kamen u moru jedno lijepo popodne s onim posebnim ovo ljeto. Svidio mi se na prvi pogled  (kamen, i onaj posebni... :) )  ali nisam imala ideju za što bi ga mogla iskoristiti. Tako je neko vrijeme stajao na polici čekajući neki trenutak inspiracije. Jedno sivo, kišno popodne me toliko utlačilo da mi je jednostavno trebao tračak ljeta, pa je ideja nekako došla sama od sebe. Moja uspomena na ljeto sada je uspomena i koristan držač poruka.


Ovo je toliko jednostavan projekt da nema potrebe puno opisivati što i kako. Omotate žicu oko kamena, onako kako se vama sviđa, par malih zavijutaka na vrhu, slatka poruka na papiriću i to je to. Ja na žalost nemam kliješta za žicu pa sam sve radila s prstima, pa ima hrpa grešaka. Ali meni nije važno, jer svaki put kad ga pogledam znam da smo dan bliže idućem ljetu. :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...