Labels

crafts (18) crochet (6) Easter (4) felt (5) glass (1) recycle (2) sewing (8) tutorial (3) wire (4)

10/20/2010

... Zipper Rose

Ovo je nešto što planiram već dugo, ali svaki put mi nekako ostane prvo ispod crte na listi, pa sam danas konačno i to napravila. Da sam znala da je toliko jednostavno i zabavno, bila bih i puno prije. Našla sam puno odličnih tutorijala za cvijeće od patenata, ali meni se Zandra-in učinio jednostavnim za rad i za praćenje, jer je svaka uputa popraćena sa slikom, a rezultat izgleda super. Budući da nisam imala dugačak patent doma, koristila sam neki stari, pa moj cvijet ima samo tri latice. Ali meni je nekako taman.
Meni se sviđa, probajte i vi! :)

1 comment:

  1. WOW, it looks great! Thanks for the shout out! ;o)
    Hugz, Z

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...