Labels

crafts (18) crochet (6) Easter (4) felt (5) glass (1) recycle (2) sewing (8) tutorial (3) wire (4)

4/26/2011

... još malo za Uskrs

Najprije, sa malim zakašnjenjem, želim svima sretan Uskrs!
Pisala sam već o tome kako sam ove godine odlučila isplesti svakom od rodbine kojoj smo u posjeti nešto za uskrsno jaje. Pa, zadnja dva rada koja vam predstavljam danas su za dva muška člana obitelji (Ne znam kako vama, al uvijek mi je teško smislit nešto za dečke!).



Jedan je šalica za jaje, koja je isprva trebala biti košarica, ali mi se činilo nekako dosadnjikavo da se ponavljam, pa je eto ispalo ovako.


A drugi, zeko koji mi je toliko simpa da je oštra konkurencija prvoj kokici. Na žalost, nisam imala više vremena pa neke druge divne ideje na koje sam naišla ostavljam za sljedeći Uskrs.

1 comment:

  1. wow prekrasni radovi jako lijepo i lijep blog pratim pozzz

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...