Labels

crafts (18) crochet (6) Easter (4) felt (5) glass (1) recycle (2) sewing (8) tutorial (3) wire (4)

4/15/2011

... pripreme za Uskrs

Kako idemo prema kraju školske godine, tako imam sve više posla, a sve manje stignem nešto ovdje napisati. Ali, baš zato što sam zatrpana školskim obavezama, to barem navečer moram nešto napraviti a da nema baš nikakve veze s poslom, baš kao ispušni ventil.
Tako sam odlučila, budući da ove godine prvi put slavimo Uskrs kod njegovih, napraviti nešto za dekoraciju jaja, ali što može preživiti put i ostati kao trajna uspomena. Nekako mi se plelo, budući da sam kao uspomenu na nonu dobila njene "kučajice" i igle, pa je kao rezultat izašla ova košarica.




Ovaj pamuk u nijansama žute mi je super, i planiram napraviti istu takvu u nijansama plave (za dečke). Zanemarite što jaje nije obojano, za to je ipak malo prerano. :)

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...